Kjære kunder, informasjon om koronaviruset / covid-19
Oppdatert 14. februar 2022
Vi ber fortsatt alle våre kunder om å ha lav terskel for å avlyse eller utsette sin verkstedtime ved dårlig form, eller mistanke om smittefare. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.
Butikken holder åpent som normalt og du er hjertelig velkommen. Du kan også nå våre salgsavdelinger digitalt og på telefon i ordinære åpningstider dersom du heller foretrekker det. Det gjelder også vårt kundesenter.
Hva gjør jeg hvis jeg har påvist corona eller har luftveissymptomer og har time på verkstedet?
Vi ønsker at det skal være trygt for våre kunder og ansatte i våre lokaler, så vi ser helst at du da flytter din time. Vi er selvfølgelig behjelpelig med å flytte timen din. *Etter nærmere avtale kan du eventuelt levere bilen og benytte vår nøkkelautomat. Se retningslinjer om isolasjon her:
Hvilke rutiner gjelder når jeg leverer bilen min på verksted nå?
Vi fortsetter hensynet til folkehelsen for våre kunder og medarbeidere. Vi fortsetter derfor rutiner for renhold og desinfisering av våre lokaler, og ikke minst din eiendom. Din bil beskytter vi med ratt-trekk og ekstra hygiene tiltak. Så det skal være trygt å levere din bil til oss.
Du kan fortsatt levere, betale og hente bilen din ved å benytte vår nøkkelautomat og digital signering
Du har muligheten til å benytte vår nøkkelautomat både ved innlevering av din bil og når du henter din bil. Betalingsinfo og mulighet for digital signering får du på e-post/sms før du henter bilen din. Det foreligger en god beskrivelse til deg ved automaten om hvordan du benytter den. Du finner vår nøkkelautomat for både Audi og Volkswagen verkstedet utenfor Audi sine lokaler.
Her kan du også finne svar på flere ofte stilte spørsmål: eller kontakt oss her: