Kjære kunder, informasjon om koronaviruset / covid-19
Oppdatert 23/1-2021
Vi må alle ta et ansvar for å begrense spredning av koronaviruset, og du kan være trygg på at vi i vår organisasjon bidrar med all vår kraft. Siden deler av vår virksomhet defineres som samfunnskritisk virksomhet holder vi åpent. Samtidig har vi stengt våre salgslokaler etter restriksjoner fra myndighetene.
- Våre verksteder er åpne, inn og utlevering av bil foregår med strenge smitteverntiltak
- Vårt Kundesenter når du som vanlig digitalt og på telefon i ordinære åpningstider
- Våre salgslokaler er stengt, men du når våre salgsavdelinger digitalt og på telefon i ordinære åpningstider
- Har du avtale om å hente din nye bil? Det vil foregå utenfor våre lokaler med strenge smitteverntiltak
Her kan du finne svar på ofte stilte spørsmål i den forbindelse:
Vi har iverksatt følgende tiltak i hele vår organisasjon:
- Våre butikklokaler er dessverre stengt frem til 31. januar, samtidig vil våre selgere hjelpe deg digitalt og på telefon.
- Vi er åpne for verksted-drift, så vi hjelper deg med inn/utlevering av din bil.
- Vi ber alle våre kunder om å ha lav terskel for å avlyse eller utsette besøk på våre anlegg ved dårlig form, eller mistanke om smittefare og hvis du er i karantene. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.
- Ansatte som kan være utsatt for smittefare, karantene, eller har symptomer som kan tyde på luftveisinfeksjon, møter ikke på jobb.
- Vi desinfiserer/rengjør dørhåndtak, ratt, girkule, sikkerhetsseler, skjerm og nøkler. Og beskytter din bil med, ratt-trekk og andre hygiene-tiltak.
- Vi har ingen fellesmåltider eller kantinedrift i denne perioden, for å unngå den smitterisikoen dette kan innebære.
- Videre oppfordrer vi alle våre kunder til å sette seg godt inn i Folkehelseinstituttets anbefalinger i møte med koronaviruset som finnes her:
Hensynet til folkehelsen, og helsesituasjonen til våre kunder og medarbeidere, har naturligvis den aller høyeste prioritet. Vi følger situasjonen tett, og er klare for å implementere flere og sterkere tiltak om det blir nødvendig.
Du kan være trygg på at vi gjør alt vi kan for å ivareta alle våre kunder, og vi svarer gjerne på spørsmål du måtte ha om vår håndtering av denne situasjonen.